Založení webu
Snažím se zde popsat založení webu polopaticky od A do Z, tak prosím zkušení uživatelé promiňte.
Výběr domény
Prvním krokem k založení webu je výběr vhodné domény, tzn. webové adresy která má podobu www.vasefirma.cz, www.vasefirma.com, www.vasefirma.eu atd. Pokud jste ryze česká firma, je lepší volit doménu s příponu ou CZ, pokud je Vaše firma zaměřena spíše globálně, volte přípony NET, COM, EU či jiné.
Je Vaše doména volná ?
Pokud tedy již máme zvolen název domény, musíme nejprve zjistit jestli je volná. Jděte na adresu www.forpsi.com a zadejte do vyhledávače požadovaný název. Pokud je volná můžete si jí ihned zaregistrovat pomocí daného formuláře či nechat registraci na firmě, která Vám bude realizovat založení webu.
Ceny domén
Domény se platí vždy na rok. Cena roční registrace CZ domény u registrátora Forpsi je 151 kč včetně DPH.
Zajištení místa pro Váš web - webhosting
Předpokládáme, že tedy v tuto chvíli máme zaregistrovanou doménu. Nyní pro ní musíme zajistit webhosting
Webhosting je pronájem místa na serveru (tzn. výkonném počítači trvale připojeném k internetu, umístěném v prostorách ze stálou teplotou a pod 24ti hodinovým dohledem), kde je Vaše WWW prezentace fyzicky umístěna.
Důrazně doporučujeme, nechat výběr webhostingové varianty na firmě, která Vám realizuje založení webu, neboť ta přesně ví, jaké služby potřebuje Váš web (Jiné požadavky na webhosting má jednoduchá WWW prezentace a jiné náročný eshop s vlastní administrací, statistikami, tisíce přístupy za den atd.)
Ceny webhostingu
Webhosting se platí většinou ročně, ceny jsou od cca 500 Kč - 1800 Kč dle náročnosti webu. Ceny včetně DPH.
Obsah webu
Snažím se popsat strukturu základního firemního webu, nikoliv na míru vytvářeného řešení, to je třeba prokonzultovat individuálně.
Základní struktura webu
- Úvodní strana - homepage
- Profil firmy
- Naše nabídka
- Reference
- Ceny
- Kontakty
Popis jednotlivých stránek
Úvodní strana webu
Úvodní strana by měla obsahovat uvítání a stručný popis, co Vaše firma dělá, dále určitě kontakt - alespoň telefonní číslo, či email.
Profil firmy
Profil firmy je většinou představení firmy - co děláme, jak dlouho je naše firma na trhu, naše úspěchy, může tu být počet zaměstnanců, struktura organizace atd. Pokud nevíme, je asi vhodné podívat se jak to mají podobné firmy z oboru a inspirovat se (nikoliv kopírovat). Profil firmy je často také nazýván O nás, O společnosti atd.
Naše nabídka
V sekci naše nabídka by se měl nacházet kompletní a podrobný popis všech nabízených služeb či produktů. Tuto sekci je vhodné doplnit o obrázky.
Reference
Reference by měly obsahovat výpis realizovaných zakázek či klientů, možno doplnit o datumy realizací, či doplnit fotografiemi.
Ceny
Položka ceny či ceník je volitelnou položkou - Je vhodné mít na webu stejný ceník jaký používat v tištěné podobě.
Kontakty
Kontakty by měly obsahovat všechna důležitá telefonní čísla, emaily, jména pověřených osob, adresu firmy, pokud máte více poboček, tak jejich seznam, dále otevírací dobu. Kontakty je vhodné dále doplnit o mapku se sídlem společnosti.
Pokud firmě, která Vám bude založení webu realizovat předložíte takto ucelenou a připravenou strukturu, určitě ušetříte finance.
Data lze předat ve Wordu, či jiném textovém editoru.
Vybíráme z referencí:
Můžeme Vám nabídnout:
seo optimalizace stránek
optimalizace pro vyhledávače seo
prodej webových stránek
správa webu
tvorba www stránek ceník
Víte, že ...
- Máte li nějaké dotazy k Založení webu, kontaktuje nás telefonicky nebo emailem
- Všechny webové stránky realizované projekty mají responzivní design - tzn. jsou optimalizovány pro přístup z mobilního telefonu či tabletu.
- Firemní web by měl obsahovat kontaktní údaje, profil společnosti, ceník prací a reference. Firemní web by měl mít na úvodní stránce základní představení firmy.Firemní web je v dnešní době prvním místem, kde zákazník hledá informace o firmě. Vytvoříme Vám graficky přitažlivé stránky se snadnou navigací.
- nové webové stránky. Nové webové stránky by v případě firem měly vzniknout každé 3 až 4 roky. To je tak doba, kdy si uživatel zvykne a je potřeba ho trochu osvěžit.
- optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace pro vyhledávače - to je slovní spojení, které se dnes skloňuje v každém pádu. Kdo není vidět na předních stránkách Seznamu a Googlu, ten jakoby nebyl.
Aktualizace stránky Založení webu provedena:
05. 11. 2016 00:12:43